زندگی دنج

زندگی دنج

اجتماعی
زندگی دنج

زندگی دنج

اجتماعی

روش اسرارآمیز


وقتی در یک شرایط سخت قرار می گیرید آیا متوجه پاسخ فیزیولوژیکی خود نسبت به آن تهدید می شوید؟

 شانه ها می لرزد، تنفس نامنظم می شود، ابروها اخمو می شود، لبخند به اخم تبدیل می شود. انسان ها در واکنش منفی نسبت به شرایط سخت سرعت عمل بسیار بالایی دارند. وحشت می کنیم، استرس می گیریم و نگران می شویم. این واکنش ها کاملا طبیعی هستند.


حل مشکل


وقتی کلاس اقتصاد دانشگاه را افتادم همه چیز روی سرم خراب شد. فکر می کردم هیچوقت نمی توانم به شغل دلخواهم برسم. اما اشتباه می کردم. ترم بعد سخت مطالعه کردم. حتی با استاد به دفترش می رفتم و در نهایت کلاس را به خوبی گذراندم و موفق شدم و توانستم در مدت زمان کوتاه در چند کمپانی مشغول به کار شوم. اکنون شغل رویاهایم را دارم.


وقتی از کسی که عاشقش شده بودم جدا شدم نگران این بودم که دیگر با هیچ شخص دیگری نمی توانم مثل او خوشحال باشم و زندگی خوبی داشته باشم. اما اشتباه می کردم. چون توانستم موفق باشم و بهترین زندگی را داشته باشم. من به یک سفر ۶۵ روزه رفتم و تمام جاهایی که رویای دیدن شان را داشتم بازدید کردم. اکنون بیشتر از همیشه به زندگی امید و اشتیاق دارم.


وقتی نامه دادخواه دریافت کردم به قدری استرس داشتم که تا کنون آن را تجربه نکرده بودم. احساس می کردم قلبم به دهانم می آید. احساسی وحشتناک داشتم. هنگام خواب با نگرانی به آینده فکر می کردم. احساس می کردم فاجعه ای بزرگ در زندگی ام رخ داده اما اشتباه می کردم. یک وکیل به مدت ۲ هفته گرفتم و مشکلم خیلی زود حل شد.

و اما چگونه با این مشکلات کنار آمدم؟


روش اسرارآمیز

این روش تست ۱۰ ساله نام دارد. تمام کاری که باید در این روش انجام دهید این است که ۳ سوال از خود بپرسید:


آیا این مشکل ۱۰ روز دیگر اهمیتی دارد؟

آیا این مشکل ۱۰ ماه دیگر اهمیتی دارد؟

آیا این مشکل ۱۰ سال دیگر اهمیتی دارد؟


من هر وقت این روش را به کار می برم متوجه می شوم که پاسخ سوال آخر “خیر” است و این خیلی چیزها را تغییر می دهد.


حتما این روش را امتحان کنید. چون زندگی من را تغییر داد و اطمینان دارم زندگی شما را هم تغییر خواهد داد.

#روانشناسی

برگرفته از کانال zhuanchannel@


نظرات 1 + ارسال نظر
nafas چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 00:16 http://beest20.ml/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم افتخار میدین پیش منم بیاین خیلی ممنون
98651

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد