زندگی دنج

زندگی دنج

اجتماعی
زندگی دنج

زندگی دنج

اجتماعی

رفتار پرخاشگرانه

باورهایی که باعث بروز رفتار پرخاشگرانه میشوند (جاکوبووسکى و لانگ، ١٩٧٨): 


⚪️١. در هر کارى باید برنده شوم. 


⚪️٢. اگر زورگویى نکنم، هیچکس به حرف من گوش نمیدهد. 


⚪️٣. جهان، پر از دشمن است. پس براى اینکه حقم را بگیرم، باید پرخاشگرانه رفتار کنم. 


⚪️٤. سازش کردن با دیگران، مساوى باخت است. 


⚪️٥. باید هر طورى شده روى دیگران تاثیر بگذارم. 


⚪️٦. هیچکس نباید مانع رسیدن من به اهدافم شود. 


⚪️٧. با برخى از افراد فقط باید از طریق رفتار پرخاشگرانه ارتباط برقرار کرد. 


⚪️٨. باید ثابت کنم حق با من است و دیگران اشتباه میکنند. 


⚪️٩. جهان ناعادلانه اى است؛ وقتى کسى با من بدرفتارى میکند، تحملش براى من خیلى مشکل است. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد