زندگی دنج

زندگی دنج

اجتماعی
زندگی دنج

زندگی دنج

اجتماعی

جشن و شادی

 

جشن و شادی  

 

شخصى به حضور على(ع) رسید و آن حضرت را براى ولیمه ازدواج پسرش دعوت کرد، على (ع )به او فرمود: چه کسانى را دعوت کرده‌ای؟ او چند نفر از اعیان و اشراف را نام برد، حضرت فرمود: چرا فقرا و مستمندان را دعوت نکرده اى؟ او عرض کرد: امشب شما و اینان که نامشان را بردم دعوت دارید، فردا شب فقرا را دعوت می‌کنم. امام (ع ) فرمود: فردا شب هم من با فقرا مى آیم. او عرض کرد: من فقیرى را نمی‌شناسم تا او را دعوت کنم. حضرت فرمود: من مى شناسم ، فردا شب با جمعى از فقرا به خانه تو مى آییم. شب موعود فرا رسید، حضرت على(ع) همراه 50 نفر از فقرا و ضعفا که شام نداشتند به مهمانى و مجلس ولیمه تشریف برد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد