زندگی دنج

زندگی دنج

اجتماعی
زندگی دنج

زندگی دنج

اجتماعی

مدیریت خشم

مدیریت خشم
روزی نامه‌ای به دست خواجه نصرالدین این عالم بزرگ رسید که با کلمات زشت از او بدگوئی شده بود، از جمله این سخن زشت را خطاب به او نوشته بودند یا کلب: ای سگ پسر سگ . خواجه نصیر، جواب آن نامه را با کمال متانت نوشت ، از جمله نوشت این که به من سگ گفته‌ای صحیح نیست، زیرا سگ با چهار دست و پا راه می‌رود و ناخن های دراز دارد، ولی من قامت راست دارم و روی دو پا راه می‌روم و ناخون هایم پهن است، ناطق هستم و خنده بر لب دارم، پوست بدنم آشکار است، ولی پوست بدن سگ به واسطه پشم بدنش پوشیده شده است؛ بنابراین، این نشانه‌ها بیانگر آن است که من با سگ فرق بسیار دارم به همین منوال بقیه ناسزاگوئی ها را پاسخ داد، بی‌آنکه یک کلمه زشتی به کار برد
نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 17:26 http://www.1men.ir

با سلام خدمت دوست عزیزم.
وبلاگ زیبایی داری. تبریک میگم.

این جمله زیبا تقدیم تو باد :
(( خوشبختی در کف دستان خودتان است نه در دستان دیگران! ))

خوشحال میشم به من سر بزنی.

منتظرتم!

سلام دوست من خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد